ucchhh!

Nu har jag dushat o gjort mej klar för att lägga mej, innan de firade vi ju min pappa som ni vet! Vi åt min trårta ja gjort, o han öppna presenter. Javet, ja skrev igår att ni skulle få veta va han fick av mej, o få se bilder. Men orkar inte ladda över kvällens bilder nu, o ja vill inte bäretta va han fick utan nån bild.... ni kmr förstå!

PROV!
1)
Förra veckan , Torsda, hade vi eng. prov, o såg resultatet på SchoolSoft tidigare. Blev inte så nöjd, men de visade sig väl va nogurlunda bra!? Haha ni vill väl efter de här veta resultatet ? Tyvär! ;)

2) Imorrn har vi också NO prov som kommer gå SÄMST! har typ i nte fattat nån ting, uch kmr kämmas!

Ännu ett till prov? Japp hade ett idag, i spanska! De gick bra, men ja får inte tbks de förs på månda... eller senare! Men ja kommer säga resultatet!

Nu ska ja lägga mej, skriver mer imorrn! God Natt! :D

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

ssv: toodels!

haha, jag gör dom i powerpoint 2007 :D asnice ;)



P.S: Förlåt för sent svar!! såg inte din kommentar >.<

2009-09-26 @ 14:27:24
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: J O S E F I N

Nej ,, tyvärr har vi inte hm -.- .

2009-09-26 @ 21:27:45
URL: http://josefinelinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0