slarvig!

KAMERASLADD BORTA!
oooh, slarvig som ja e, är min kamerasladd såklart BORTA! behöver den för att ladda över bilderna till datorn.
istället får man nu klara sig på gammla bilder och dåligt tagna från min webbcamera ''(
__________________________________________________________________________________

MÅSTE SKAFFA PENGAR!
haha, nu e ja skyldig ganska många personer pengar, inga stora summor :P
men får väl endo se till att skaffa fram nåra till imorrn!
__________________________________________________________________________________

GODNATT BLOGGEN!
Nu ska jag göra mej i ordning innan jag ''sitter vid datorn en stund till'' och innan jag sedan går och lägger mej.
E inte så trött men hatar att vara suuper morrontrött efter att ha lagt sig 1? klockan e nu 20 i 10, så ska försöka
lägga mej till 10 - 10.30 (22.00 - 22.30) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0