Ny nessisär :)

Nu e ja jätte glad för blev nyss klar med min nessisär! de tog ungefär (?) 1 timme....
imorrn ska ja fota den, men tills dess får ni försöka se den i huvet me hjälp av min beskrivning.
Den e brun, både ute o inne, de e ingen vanlig nessisär som typ har en drag kejda o så, istället viker man upp den o sätter fasst de med en knapp. inne i vikningen är de plst fodral där ja lägger sminket, och bakom plast fodralet e ett till fack där jag lägger lite störra grejer(som tex min borste), ja blev faktis nöjd me den!
För er som undrar vrf ja sitter o gör de här :
Jag vill bli designer när jag blir stor, kläder helst (har gjort en tröja). Men tkr också de e kul att göra annat som ja nyss gjorde... en nessisär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0