.

Vad ska ja göra ida? Ja vet inte, kanske va me carro (crafoord) eller så kmr ja bara vara hemma o ha de skönt!
Just nu sitter ja iaf och beundrar mitt städade fina rum! som ni vet var ja i stan o köpte tex. en jätte fin fotpall till min mys hörna... ÄLSKAR DEN! har också på mej ett par av mina nya jeans.

Lista!
Snart (faktis) så e de jul, ja vet redan en sak ja kmr önska mej : en mini dator. Men mamma tkr de e onödigt som att ja redan har en fasst dator på mitt rum (den ja sitter vid nu)  men ja VILL ha den så hon kom på en bra ide! den e inte så dyr, men endo inte gratis... så ja kmr göra lite saker hemma som tex tömma diskmakinen o så, ja skriver ner de, ja jobbar ja bra, får ja antagligen den ;) Då kan man oxå säga att ja har betalat en del av den!

Här kmr 2 dåliga bilder från min webb camera :)



Mina nya jeans, dom e mörk blåa ;);)

Hahah konstig bild! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0