min dag!

Nu har ja nyss kommit hem, eller ja för ett litet tag sen!  Gick hem till Emma efter skolan med Elsa (o emma såklart) ;)

gissa va som hände i skolan :
Ja, mogge o leo hade vår redovisning om skansen, när vi var klara gick ja ut o prata me Emma o Elsa!
Sen kommer typ Kris eller nåt ut o ba :
som håller på med ditt läppglans...
När ja kommer in i klassrummet har dom typ hållt på me de skitmycket o smetat ut de på olika, t.ex. Mogges ansikte, Ctinas arm o tröja mm. Blä nu kan ja inte andvända de mer ;(
Taskit va, de va iaf inte meningen att va taskit mot mej ;);)

 Ska oxå minnas att hämta min väska i källan för att lägga ner emmas o elsas kläder x) Har just ätit, så nu orkar ja inte!
O gissa va ja gör nu ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi, vilket gulligt spel! Vad heter det? :P

2009-10-23 @ 15:25:59
URL: http://ifrida.blogg.se/
Postat av: Ctina

Hahahahhaha, ja!!!

och läraren skrek det högsta jag någonsin hört!

Jag ba: eeeeeeehhh, det var jacob eller nåt!!!

2009-10-25 @ 14:29:20
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0