:)

Nu har Kris (kristina) just gått hem,
vi slutade vid typ 3 eller nåt ida, då gick vi (2) direkt hem till mej o bakade muffins medans vi ''lite'' pluggade till so prov vi har imorrn.. efter de gick vi ut me skatbord, kris skulle testa åka ;) Fasst vi tröttna ganska fort för att den enda skateboarden vi har (för tillfället) var den gammla typ barnbajsalajsa skateboarden!! Den e så himmla dålig!
istället gick vi ner till parken där ja fasstna med mina fötter i barngungan,
Så gick de till:
Kris satt o gungade på vanlig gunga, så skulle ja sätta mej i en barn gunga :P
haha fick ''tyvär'' inte plats! Så då skulle ja ta mej ur den, men fick inte upp mina
fötter så ja lägger mej på marken (med ryggen, fötterna fortfarande i gungan)
fasst dom satt verkligen FASST! De gjorde jätte ont, snälla Kris stog bara o skratta
till hon sen äntligen hjälpte mej...;) De tog en liten stund, men till sist kom fina
förbaskade fötter ut ur den dumma gungan!!:D

Nu sitter jag o pluggar till SO provet som kommer gå jätte dåligt! Har typ 10 sidor, o kan inget!
Vi ska t.ex. kunna planeterna, så kan en liten ramsa :
Mamma vattnar jorden medans jag sätter ut nya plantor
haha resten får ni lista ut själva!♥

Kris + nåra fler (tagen för nåra veckor sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0