Tjockis!

Åt midda för en stund sen o känner mej nu som en riktig tjockis!
I skolan åt ja som vanligt en kluppa på rasten (?)
Sen när ja kom hem åt ja 2 lussebullar
Till midda åt ja pizza ;O
Uch nu måste jag verkligen börja träna mkt!
Fick flytta fram omprovet på fysiken till tisda : bra, som att ja kunde NOTHING!
Fasst har fortfarande ett omprov (på omprov) imornr o de e världens sämsta tajming att ha den, för just imorrn så har vi inte sista lektionen (NO) som e mitt hat ämne, o då skulle ja slutat 11.15 ist för 12.55, men som att ja har omprov o de e kl. 13.00 måste ja vänta i skolan! Eller Mells har också omprov så vi kanske går till mörby medans men endo-.-
Nu ska ja måla naglarna, puss o kram svennebanan!:)

Härlig bild från i sommar, jag, min kusin o min syrra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0