stökigt rum!

Hejhopp ballesnopp;P
Har precis ätit o gått upp til mitt rum för att plugga, såg hur stökigt mitt rum e, min garderob e helt craazy!
Borde städa de, men orkar inte!
Lyssnar också på musik (som vanligt), mest på min o carros låt! Älskar spotify!

Haha ida på bussen hem åkte ja me Emma, Elsa, Tuva o Molly, när vi gick av bussen vid min o emmas station (de andra skulle hem till Emma) så skoja vi lite me bussföraren o typ gjorde pussmin o sånt, o emma gjorde typ nån konstig min åt honom o å stannar han o öppnar fönstret o typ sträcker ut huvet för att säga en sak,
- va sa du? fråga ja
- ....va hon va ful, sa bussföraren,
hahaha han menade emma, han skoja, alla börja skratta såklart ;P






Kommentarer
Postat av: R E B E C C A. CMK

Oj, vad kläder du hade :D

2009-12-18 @ 13:20:36
URL: http://rchristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0