sjuka jag '')

Hejhopp, nu sitter ja hemma medans alla andra e i skolan o jobbar, me andra ord...ja e sjuk ;P
Nu e ja typ helt frisk o sitter med en jätte skön ansiktmask typ lera från död havet ''jätte skönt'' o läppglans på läpparna o tkr ja e så fin!;P Haha sanningen är att jag sitter i morgon rock uppsatt hår (som ja inte passar i) typ helt osminkad o sen kommer de med ansiktmasken o läppglanset! Melina e också sjuk så chattade lite me henne förut, o Elsa visade sig också va sjuk så har haft ganska rolig endo :) Men nu måste ja tvätta bort ansiktmasken!
haha mitt ansikte e helt stelt, puss o kram svennebanan!

Uch tänk inte på mitt fula face kolla på den fina ansiktsmasken!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahah! Nu missade ju du NO-provet idag iallafall! xD

2009-12-17 @ 16:48:03
URL: http://fridalit.blogg.se/
Postat av: Ctina

SNYGGING ;)

2009-12-19 @ 18:13:35
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0