1 dag kvar!

Hejhopp snart på julens-topp!
Imorrn e de juuuul! Nu har ja fixat julklappar till alla, o ja har fått min av kris, har faktis inte uppnat den en!;)
Igår ställde ja o min syrra upp den lilla plastgranen där vi lägger våra egna julklappar vi ska gebort innan den stora granen kommer upp! Så nu e de en riktig julstämmning här, haha!:)
Ida ska ja kanske upp till mörby me sofia, tills dess kommer ja (som ja tänkt göra hela dan) slappa me musik o slå in dom sista julklapparna, vet inte hur många jag slått i år som att alla i hela familjen kommer till mej o ber mej att slå  in deras, fasst ja tycker de e ganska kul så ja säger såklart ja ;)
En gammal gullig bild på min syrra, jag o min brorsa :) älskade min hjärtpyjamas!♥


Kommentarer
Postat av: Ctina

FYFAN VAD SÖT DU E!<3

2009-12-23 @ 22:03:20
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0